Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2009 08:03 - Финландия през зимата І
Автор: annapurna Категория: Туризъм   
Прочетен: 7584 Коментари: 19 Гласове:
7

Последна промяна: 16.12.2009 19:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Макар и студени северните страни имат голямо очарование,природата е чиста, въздуха кристален...Едно от нещата който най силно ми направиха впечатление във страната, е въздуха. Не очаквах, че разликата може да бъде толкова осезаема.Горите, който са почти навсякъде допринасят за това.
Реката макар и малко по късно тази зима, най накрая замръзна и скоро ще дойде времето на кънките.../за тези който ги умеят/
image
imageimage imageimageimage
imageimage
image
image
image


image


Леда в началото на декември е все още тънък.
image
кварталните улички...бих искала и в България да бъдат такива,уви, нещо невъзможно
image
image
image
image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Къде си снимала
16.12.2009 10:08
Тези постни снимки ??!
финландия е красавица , а по снимките ти не личи !
Поздрави все пак от красивото Оулу и lidis !
цитирай
2. annapurna - Не всички може да сме професионални ...
16.12.2009 10:59
Не всички може да сме професионални фотографи, важното е да имаме очи да виждаме красотата...
цитирай
3. анонимен - :)
16.12.2009 11:15
супер! какво значение има? човек предава атмосферата, аз откога мечтая за такава зима! иначе при нас само каша по улиците :( последната къща е много яка!!!!
цитирай
4. анонимен - в българия може да се снимат доста по ...
16.12.2009 12:51
в българия може да се снимат доста по хубави меса
цитирай
5. анонимен - това е провокация на моят блог
16.12.2009 13:46
Навярно авторът на блога никога не е виждал Финландия .Интересно ,че е в препоръчани , точно в момента ,когато аз чествам 15000 си глас в блога ми за Северните страни и културата там. Какъв е този пост ,дето е от 1 изречение и снимки снети от интернет ,освен поредната гавра на препоръчителите модератори към мен ! Не става въпрос за професионализъм , а за модераторска пошла постъпка с цел кеф и показност на негативно отношение към блогът ми !
МОЖЕ БИ ИСКАТ ДА ИЗТРИЯТ БЛОГА МИ И ТОВА Е ПОРЕДНАТА ПРОВОКАЦИЯ ?
МАХНИ ТОЗИ ГРОЗЕН ПОСТ ЗА ФИНЛАНДИЯ , С КОЙТО НЕ КАЗВАШ НИЩО ДРУГО !
цитирай
6. annapurna - до lidis
16.12.2009 14:25
Привет от Kouvola. За човек който има претенция че е голям фотограф,голям поет, с голяма душа и сърце, мисля че се държиш много не възпитано. Като не ти харесва не го гледай, има хора на който може да им хареса. Между другото, видях част от твойте снимки, има наистина много добри,както и такива с много лоша резолюция.../ но и също така имаш постинги почти без никакъв текст/
И като толкова много обичаш финландците, бъди като тях - бъди културна и не обиждай. И макар че снимките ми не са професионални, са лично мой, от преди два дена, не са сваляни от интернет. Kiitos!
цитирай
7. анонимен - kylla , hyva on ! ok !
16.12.2009 14:50
Учи се , да знаеш ! Скъпа ,аз съм в блога и по темата 3 години и половина !И във Финско от 14 г.все с ъс фините . А що се отнася до културата ми ,ясно не познаваш финската култура достатъчно ! Perkkelle ! Учи се и на нея ! Тези върболяци от Коuvula не са характеристика на Финландия , нито засенчват блогерството ми ! Споко ! Научи нещо за Финландия и тогава пиши ! Тoivoon kaikki hyvaa sulle blogissa ja alla matkki musta !Sina olet sina ,mutta ma on Lidis ! Varrovasti ja rauhallisesti ! Varmasti ymmarrat ? Hei , hei !
Lidis
цитирай
8. annapurna - Никой не иска да те засенчва, и нямам ...
16.12.2009 15:11
Никой не иска да те засенчва, и нямам претенции за нищо...Би трябвало българите в чужбина да се уважаваме, не да се обиждаме.Аз дори не знаех че има постинг за Финландия, тъй като влизам тук от може би две седмици. Човек се учи цял живот...но за 3 години тук мисля че съм се запознала с културата на Финландия...
Не е хубаво да псуваш :) и може би е време да пишеш на компютъра на правилен финландски?
цитирай
9. анонимен - ТУК ВЕЧЕ НЕ ПОЗНА
16.12.2009 15:48
И СЕ ИЗДАДЕ ,ЧЕ СИ МОДЕРАТОР ! НАЙ МАЛКО ПЪК ТИ ЩЕ МЕ ЗАСЕНЧИШ ! СТИГА ВЕЧЕ ! ПРОЗРАЧНА СИ С ЦЕЛТА НА НОВИЯТ СИ БЛОГ !ПРИЯТНИ ПРАЗНИЦИ !
ПРОБВАЙ СЕ ДРУГАДЕ ,НЕ ПРИ МЕН!
цитирай
10. анонимен - Колко тъжно...
16.12.2009 17:34
Лидис, правиш ми много лошо впечатление. Толкова злоба имаш в себе си, не знам как сама се понасяш. Съжалявам близките ти, че имат около себе си такова негативно същество. Как успяваш на всякъде да гледаш в черно, да изливаш злоба, жлъч и помия. Адски жалка си:-(
цитирай
11. musik - :)) bqla prikazka
16.12.2009 17:39
4udni sa :)
цитирай
12. анонимен - Чудесни снимки
16.12.2009 17:41
Бяло и красиво. Обичам прясно паднал сняг. Навярно Финландия е доста красива страна.
Като чета тук обаче със съжаление виждам, че там живеят доста студени и злобни хора. Дано да са единици.
цитирай
13. annapurna - Благодаря
16.12.2009 19:12
Благодаря ви! То е ясно че Лидис просто иска да бъде единствената в блога която публикува за Финландия...
цитирай
14. eien - Annapurna, интересни са ми снимките, както и скромността, с която поднасяте постинга и коментарите си!
18.12.2009 06:11
Отскочете до Япония и публикувайте Вашите снимки, преживявания, мнение. Ще Ви следя с истинско удоволствие.
цитирай
15. анонимен - И доста стойностни снимки!!Но ако ...
19.12.2009 16:30
И доста стойностни снимки!!Но ако това което се вижда е вярно ,аз не бих имал нищо против да съм на дядо коледа 2-то еленчре
цитирай
16. annapurna - може и от тук да се публикуват, това ...
19.12.2009 16:36
може и от тук да се публикуват,това му е хубавото на Интернет, няма значение къде се намираш...
цитирай
17. mmmmmmmmm - Прекрасни снимки!:))
20.12.2009 11:56
Весела Коледа!:))
Честит Игнажден!:))
Поздрави!:)))
цитирай
18. annapurna - Благодаря
20.12.2009 23:36
Благодаря, и на теб Весели празници...
цитирай
19. анонимен - До lidis
27.12.2009 13:48
lidis, lidi?! Жената предава настроението, така като го е уловила в момента! И снимките са й много по-естествени и истински за разлика от твоите - доколкото можах да видя от два твои поста. А това, дето мислиш че провокация към блога ти, има име - параноя (форма на шизофрения)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: annapurna
Категория: Туризъм
Прочетен: 45425
Постинги: 5
Коментари: 40
Гласове: 115
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930